תרגילי כושר אחרי ניתוח שאיבת שומן

עברתם ניתוח שאיבת שומן. מזל טוב. כעת עליכם לבצע פעילות גופנית על מנת לשמר את התוצאות. נמרוד דרייפוס מהרהר בקול רם על יתרונות האימון אחרי שאיבת שומן, וגם: נותן המלצות לאימונים
מאת נמרוד דרייפוס
| 08/01/2008 |
צפיות: 13,824
הקשר המובהק בין פעילות גופנית מתונה המשולבת באורח החיים לבין מצב הבריאות והמראה החיצוני שלנו, מוכח באופן תדיר במחקרים.

אימוני כושר קבועים תורמים לבריאות, מעצבים את הגזרה ומשפרים לאין ערוך את מצב הרוח.

יחד עם זאת, מצבורי השומן באזורים כמו הירכיים, המותניים, צידי הישבן והבטן התחתונה, לרוב אינם ניתנים להסרה על ידי דיאטה או פעילות גופנית.

לכן אנשים רבים, שעוברים תהליך של שינוי גופני בחייהם, פונים לניתוח הפופולרי של שאיבת שומן. בניתוח מוסרים תאי השומן מאזורים קטנים ומבודדים ומקנים לגוף את המראה המעוצב הסופי המיוחל.

לשאלות בנושא, היכנסו לפורומים:
פורום ניתוחים פלסטיים
פורום רפואת עור אסתטית
פורום כושר גופני
פורום כושר קרבי
פורום תזונת ספורט

מומלץ גם לאחר הניתוח להמשיך ולהשקיע בפעילות גופנית, כדי לשמר את התוצאות שהתקבלו וכדי להמשיך ולשפר את המראה החיצוני.

לא מדובר באימוני כושר מפרכים, אלא במספר תרגילים פשוטים שמומלץ להכניס באופן קבוע לשגרה היום יומית שלנו.

התרגילים לאחר שאיבת השומן מתמקדים במרכז הגוף, בין אם מדובר בשרירי הבטן בחלק הקדמי ובין אם מדובר בשרירי העכוז בחלק האחורי של הגוף.

היחלשותם של שרירים אלו מחלישים את הגוף, גורמים לתחושת ניוון ואף מהווים סיבה להצטברות של שומנים באזורם.

לאחר שאיבת השומן, חשוב לעבור תהליך של חיזוק ועיצוב השרירים על ידי פעילות גופנית רב מפרקית. מדובר בתרגילים שמפעילים את המפרקים בחלק התחתון של הגוף.

הם יעילים מאוד לחיזוק השרירים ושומרים על איכות השריר ומסת השריר. על ידי תרגילים נקודתיים והגדלת מסת השרירים, מי שעברה ניתוח שאיבת שומן תוכל לזכות במראה רענן ומעוצב יותר.

עוד על ניתוחים פלסטיים:
נשיקת סילבסטר בשפתיים מלאות
הכל על ניתוח להסרת עודפי עור
עיצוב שפתיים: באיזו שיטה נבחר?
ניתוח פלסטי בזול? תשלמו על זה ביוקר
עליה של 16% בניתוחים הפלסטיים

מומלץ לתרגל במכון כושר או בבית תרגילים רב-מפרקיים, במשך שלוש פעמים בשבוע. מכל תרגיל יש לבצע שלושה סטים, כאשר כל סט כולל 25 חזרות על אותו התרגיל:

תרגיל 1: הרמת הברך. עמידת מוצא על ארבע על גבי ספסל או על גבי מזרון המונח על הרצפה. מרימים את הברך כלפי פנים אל הרגל התומכת ומשיבים אותה בחזרה. מחליפים ברכיים מדי 25 חזרות.

תרגיל 2: כפיפת בטן. שוכבים על ספסל או על גבי מזרון, מרימים רגליים ומצליבים אותן. מבצעים תנועה של הרמת השכמות מהקרקע כלפי הברכיים ובחזרה. יש להקפיד על הכנסת הבטן והרמה מדודה של המרפקים במרווחי זמן קבועים.

תרגיל 3: הנפת משקולות. עומדים זקוף, כאשר הברכיים מכופפות קמעה והאגן נוטה לאחור עד כמה שניתן. מחזיקים משקולת בכל יד ומבצעים כפיפות ברכיים במשך 25 פעמים.

לאתר האינטרנט של רשת מרפאות פרופורציה

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר