5 תרגילים לנשים: חיזוק שרירי בטן תחתונה

בנות, צריכות תרגילי בטן אחרי לידה? לענת פלדמן נמאס לשמוע את כל כינויי הגנאי שנשים מצמידות לבטן התחתונה שלהן, ולכן היא מעניקה לכן 5 תרגילים שיחזקו לכן את שרירי הבטן התחתונה. קדימה לכווץ
 ענת פלדמן
| 10/08/2008 |
צפיות: 57,479
יש שקוראות לזה :"שק של קנגרו", "לחמניה", "ג'לי של אחרי לידה". מה לא שמעתי כבר על החלק התחתון של הבטן?

נשים: יש פיתרון. חוץ מאכילה נכונה ומאוזנת ופעילות גופנית - להלן חמישה תרגילי בטן קלים ופשוטים, שעוזרים למצק את האזור.

1. בשכיבה על השטיח, רגליים כפופות באויר ב-90 מעלות, מתנית צמודה לקרקע (אפשר לתמוך עם הידיים בגב התחתון).

מרחיקים את הרגליים מהגוף ומקרבים חזרה במשך 20 פעמים. מבצעים שלוש פעמים, מנוחה של חצי דקה בין כל תרגיל.

למידע נוסף על תרגילי כושר, אימון גופני היכנסו לפורומים:
פורום כושר גופני
פורום תזונת ספורט
פורום ספינינג
פורום רפואת ספורט

2. גם את התרגיל הבא יש לבצע בעת שכיבה על השטיח, רגל ימין ישרה לכוון התקרה ושמאל, פשוטה קדימה בהמשך לגוף.

מחליפים בין הרגליים כמו תנועת מיספרת בתנועות מהירות - 20 החלפות. מבצעים שלוש פעמים, מנוחה של חצי דקה בין כל תרגיל

3. בשכיבה על השטיח, רגליים צמודות זו לזו ומורמות לכוון התקרה וידיים לצידי הגוף. "דוקרים" לכוון התקרה עם רגליים צמודות, ישבן עולה מעט מעל הקרקע וידיים תומכות לצידי הגוף. מבצעים 10 פעמים, מנוחה של חצי דקה בין כל תרגיל
<@ --- IMG_2 --- @>
4. עוברים לישיבה בברכיים כפופות ב-45 מעלות כך שכפות הרגליים על השטיח. אפשר להניח כדור קופץ, של ילדים, כתמיכה מאחורי הגב התחתון.

התחילו בניעות לאחור כשאתם מועכים את הכדור והידיים מונחות על החזה. התחילו ב-20 ניעות, שלוש פעמים, מנוחה של חצי דקה בין כל תרגיל.

5. באותה תנוחה, הפעם השענו לאחור ועצרו בזוית הקשה ביותר לשרירי הבטן. הידיים ישרות קדימה ונוגעות בברכיים, העבירו אותן ישרות אל צידי הראש כשהגוף לא זז כלל, והחזירו אותן במהירות לברכיים, כך במשך 20 פעמים. שלוש פעמים, מנוחה של חצי דקה בין כל תרגיל.

חשוב לזכור תמיד למתוח: בשכיבה על הגב, רגליים מתוחות לפנים, ידיים מונחות על הקרקע ישרות לאחור. נושמים עמוק, "מכניסים" את הבטן ומותחים את השרירים.

דימיון מודרך. תרגלו במשך 21 יום ברציפות את ההדמיה הבאה, כך "תתכנתו" את המוח למצב של קבלה ואהבה עצמית:

1. עמדו בנוח, יד אחת לצידי הגוף, יד שניה מושטת קדימה, ועצמו עיניים. דמיינו את השליליות שנמצאת בחלק התחתון של הבטן יוצאת כולה ומתרוקנת אל היד. הוציאו הכל, אל תשאירו כלום. (איזה צבע יש לכם עכשיו ביד?)

2. נערו את כף היד בחזקה או שטפו אותה במים.

3. חזרו לעמידה נוחה ועצמו עיניים. דמיינו מישהו אהוב ביותר עומד מולכם, מביט בכם באהבה ובהערצה. מלאו את האהבה הזו בחלקים הריקים משליליות. איזה צבע יש שם עכשיו?

4. כעת דמיינו את עצמם עומדים צעד אחד קדימה עם הגב אליכם. תראו את עצמכם מלאי ביטחון, קבלה עצמית, ראש זקוף, בטן שטוחה, אפשר לדמיין צבעים נעימים. צעדו צעד אחד לתוך עצמכם ותנעלו את עצמכם ב"אני החדש".

למאמרים נוספים על תרגילי בטן:
שרירים בבטן - כל הדרכים להשגת קוביות
כדורי פיזיו (פיטבול): תתגלגלו על זה
כושר: בטן שטוחה, בדרך בטוחה
10 תרגילי כושר לחיטוב נשי
כך תיכנסי לכושר אחרי הלידה

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר