אימון אישי להרזיה: לא עוד דיאטות כושלות

אם גם אתם ניסיתם לרזות פעמים רבות ולא הצלחתם, אולי תשקלו אימון אישי להרזיה. בעת אימון אישי להרזיה לומדים לשנות דפוסי חשיבה ולסגל הרגלי אכילה תקינים שיישארו לאורך זמן.
מאת ד"ר דורית מאיר
| 18/01/2010 |
צפיות: 10,663
כמה פעמים הבטחת לעצמך: הפעם אני ארזה, הפעם זה חייב להצליח! ו... שוב ושוב התאכזבת מעצמך ומהבטחות לא ממומשות לעצמך? כמה פעמים רזית ועלית חזרה במשקל עם ריבית והצמדה? האם בכלל אפשר לעשות דיאטת הרזיה ולהישאר רזים לעולם? אז זהו, שכן ובצורה יעילה, וזאת אם נטפל בבעיה בצורה מערכתית: פיזית ונפשית פעם אחת ולתמיד.

כל עוד לא נעשה שינויים בדפוסי החשיבה שלנו ונפנים כי אכילה מבוקרת היא דרך חיים ולא עוד דיאטה זמנית– נחזור כל פעם לאותו משקל התחלתי ואף יותר. אך לפני שמחליטים לבצע שינוי בהרגלי האכילה ולגשת לאימון אישי להרזיה, חשוב לשאול את עצמך מהן באמת הסיבות שבגללן חשוב לך לרצות לרזות: האם זה בגלל: העלבות החברים\האישה\הילדים, החתונה של הבת, או עשיית שינוי אמיתי למען עצמך. אם השינוי הוא לא למען עצמך- יהיה לך קשה מאוד לעשות אותו. ההצלחה תלויה ב: עד כמה אתה מוכן להתאמץ, להירתם ולהתחייב למען מטרה זו. משפט המפתח פה הוא: נחישות והתמדה= הצלחה.

למידע נוסף בנושא אימון אישי להרזיה ועוד, היכנסו לפורומים:
פורום פוד קואצ'ינג, אימון להרזיה
פורום אימון אישי, קואצ'ינג
פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה
פורום תמיכה בדיאטה
פורום תזונה טבעית, תזונה נכונה

אימון אישי להרזיה הוא שיטה יעילה ביותר לשינוי הרגלי אכילה ותזונה נבונה אותו משלבים עם תפריט לירידה במשקל בשילוב: תזונה לפי סוג דם ובדיקה ייחודית להתאמת מזונות, מה שמאפשר דיוק במתן תפריט שיסייע מאוד לרדת במשקל והשגת תוצאות אופטימאליות. השיטה מניבה תוצאות במהירות וביעילות: המהפך ופריצת הדרך מתרחשים בטווח של שבועות ספורים - אם נרתמים למטרה.

באמצעות אימון אישי להרזיה, לומדים לזהות את אותם בורות כמו: כעס, מחסומים, שעמום, עייפות, שמחה, עצבנות, שגורמים לנו ליפול לאכילה לא שפויה, ולומדים לעקוף אותם. זכור כי אכילה לא מבוקרת אינה פותרת בעיות אלא יוצרת בעיות. להלן מספר עקרונות חשובים שנלמדים בתהליך אימון אישי להרזיה.

שינוי חשיבה
משיגים מטרות ויעדים באמצעות עבודה על הרגלים ודפוסי חשיבה חדשים תוך העזרות בטכניקות ובמיומנויות שונות. שינוי החשיבה מאפשר להפסיק לאכול מתוך הרגלים שמעכבים אותנו, ובוחרים הרגלים שמקדמים אותנו להשגת המטרה.

עלות מול תועלת
תהיה מודע לעד כמה תרוויח בענק מתהליך ההרזיה ואיזה ויתורים תצטרך לעשות: עלות מול תועלת.

למאמרים נוספים בנושא אימון אישי להרזיה, תזונה נכונה ועוד:
תזונה נכונה בחורף: עצות וטיפים
דיאטה: כך תערכי לאכול בעבודה
דיאטה: מה מומלץ לאכול בחתונה?
העלאת משקל בהריון: כמה מומלץ ולמי?
מתכוני בריאות טעימים, גם ללא סוכר

להתנגד ל"קולות" שמחבלים
תלמד כיצד להתעלם מהקולות הפנימיים המחבלים בהצלחה שלך: אותם קולות הרסניים שמטילים ספק ביכולותיך להצליח ואומרים לך שגם הפעם תכשל בתהליך ההרזיה.

חשיבות הדרך
הדרך חשובה לא פחות מהמטרה: רק הקניית הרגלים נכונים לתזונה נבונה, מבוקרת ושפויה באופן הדרגתי וקבוע - תאפשר להגיע למטרה ולשמור על ההישג לאורך זמן רב. ואין מצב שלא!

שינוי דורש זמן
חשוב להבין ששינוי דורש זמן ובודאי שלא נעשה בין לילה: גם את הקילוגרמים העודפים "הרווחנו בכבוד" בזמן רב. לכן יש להצטייד בהרבה סבלנות והתמדה.

לסיום, מגיע לך להראות ולהרגיש טוב עם עצמך וגופך ולהיפרד בשלום ולא להתראות מחליפת השומן.

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר