תפריט דיאטה קיצי לעצלנים

קיץ, חם, כל פעולה מעבר ללחיצה על הכפתור של המזגן היא מעמסה מיותרת. למי יש כוח לחשוב על משהו, שלא לדבר על דיאטה עם כל הבישולים וההכנות שכרוכים בעניין? אנחנו מאמינים שגם לעצלנים יש זכויות, ולכן הבאנו לכם תפריט דיאטה שלא דורש בישולים ומאמץ מפי אולגה רז, הוגת שיטת דיאטת הלחם
מאת ד"ר אולגה רז
| 15/07/2007 |
צפיות: 19,531
החום הכבד של הקיץ עשוי להפוך אותנו למעט עצלנים בכל הקשור לענייני דיאטה, אבל זוהי דווקא הזדמנות מצוינת להקפיד על דיאטה עם מאכלים קלים המלווים בשתייה מרובה.

להלן דיאטה שניתן לעשות בקלות, בלי הרבה בישולים והכנות, המתאימה לעצלנות ולחום של הקיץ.

שימו לב במיוחד לדברים הבאים:

אפשר לאכול ירקות ללא הגבלה

יש לשתות שמונה עד 10 כוסות נוזלים ליום, כולל מים, משקאות דיאט, תה וקפה ללא סוכר (אפשר להשתמש בממתיקים מלאכותיים).

יש לאכול ארוחה כל שלוש-ארבע שעות. לא לדלג על ארוחות גם אם לא רעבים, כי אחרת מתנפלים על האוכל אחר כך ואוכלים יותר.

אם יש צורך ביותר מארבע ארוחות, תמיד אפשר להוסיף עוד כריך או שניים.

את סדר הארוחות על פני היום ובין הימים ניתן לשנות לפי הצרכים האישיים וסדר היום.

לא יודעים מה לאכול וכמה? בפורום תזונה ודיאטה ישמחו לעזור
רוצים דיאטה מותאמת אישית?- היכנסו לפורום פוד קואצ'ינג
בכל דיאטה היא יש רגעי שבירה פורום תמיכה בדיאטה יעזור לכם לעבור את הרגעים הקשים

יום א'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, אפשר קלוי, שכבה דקה של קוטג' 5%, פרוסות עגבנייה ורצועות פלפל.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל, שתי פרוסות פסטרמה הודו עם חרדל, חסה ופרוסות עגבנייה.

3. לטגן על מעט שמן קנולה שתי פרוסות פסטרמה הודו חתוכות לרצועות, על הפסטרמה לשפוך ביצה טרופה ולאכול עם שתי פרוסות לחם קל וסלט ירקות.

4. מעדן חלב דיאט.

יום ב'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, אפשר קלוי, עם שכבה דקה של טחינה, פרוסות מלפפון חמוץ ורצועות פלפל.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פסטראמה הודו, מיונז 5%, חסה ופרוסות עגבנייה.

3. צלחת מרק ירקות קר עם שתי פרוסות לחם קל.

4. כריך משתי פרוסות לחם קל עם טונה משומרת וירקות.

יום ג'
1. סלט ירקות עם מעט שמן זית, חביתה מביצה אחת עם פטריות, שתי פרוסות לחם קל.

2. סטייק חזה הודו ברוטב טריאקי עם סלט ירקות מעורב וסלט כרוב.

3. 3- 2 פרוסות לחם קל או פרוסה אחת של לחם רגיל, עם פרוסת סלמון מעושן, פרוסות עגבנייה, מלפפון וגזר.

4. כוס גלידה דיאט.

עוד על דיאטה בקיץ:
שתייה בקיץ : לצרוך ולא לאבד
טיפים: רק שלא ישמינו בחופש
5 הצעות דיאטטיות לקיץ
דיאטה לקיץ - מכשולים ופיתרונות
רבע מהישראלים בדיאטה כל השנה

יום ד'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, עם פרוסת גבינה בולגרית 5%, רצועות פלפל ופרוסות מלפפון.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם מעט ריבה דיאט.

3. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פרוסת פסטראמה, סלט גדול ממגוון ירקות טריים, מעט שמן זית וחומץ בלסמי.

4. סלט ירקות גדול עם רצועות פסטראמה הודו (כ-150-200 גר'), רוטב משמן זית וחומץ בלסמי.

יום ה'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל קלוי, עם מעט גבינה 5% וריבה דיאט.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פרוסת גבינה צהובה מופחתת שומן (לייט) וסלט גדול ממגוון ירקות טריים, מעט שמן זית וחומץ בלסמי.

3. מעדן חלב דיאטטי או יוגורט לא מומתק, אפשר להוסיף חצי פרי.

4. רצועות חזה הודו מוקפץ עם ירקות מוקפאים לקט סיני בשמן שומשום.

לאתר של אולגה רז

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

אולי יעניין אותך גם

תרופות טבעיות לכאבי מחזור
מאת מערכת BeOK
| 26/04/2017 |
צפיות: 192
כאבי מחזור היא תופעה מוכרת לכל אישה. כדי להקל עליהם ולמנוע אותם אפשר להניח כרית חימום, לשתות חליטת קמומיל ואפילו לחוות אורגזמה
קרא עוד
למה כדאי לשתות מי לימון בבוקר?
מאת מערכת BeOK
| 23/04/2017 |
צפיות: 510
לימון עתיר בוויטמינים והוא מחזק את מערכת החיסון, אך ישנן סיבות נוספות שבגללן כדאי לשתות מי לימון בכל בוקר, הם מפחיתים זיהומים, מנקים רעלים ומונעים את הזדקנות העור
קרא עוד
כבד שומני: מהי התזונה המומלצת?
מאת מערכת BeOK
| 12/04/2017 |
צפיות: 546
שומן עודף וצריכה מופרזת של אלכוהול יכולים לגרום למחלת הכבד השומני. מאכלים, תוספי מזון וצמחי מרפא שונים יכולים למנוע את המחלה ולשקם את הכבד של החולים בה
קרא עוד
מהם התסמינים של מחסור באשלגן?
מאת מערכת BeOK
| 22/03/2017 |
צפיות: 419
אשלגן הוא יסוד חשוב לבריאות הגוף ומחסור ממנו יכול לגרום לתסמינים שונים, כמו עייפות, קצב לב מואץ ותחושת נימול
קרא עוד
דלקות בדרכי השתן
דלקת בדרכי השתן היא אחת המחלות הנפוצות בקרב נשים. תזונה נכונה ושמירה על הרגלים מסוימים ירפאו את הדלקת וימנעו את החזרה שלה
קרא עוד
סופר פוד: מהם מזונות על ואיך הם מסייעים לבריאות?
מאת מערכת BeOK
| 07/03/2017 |
צפיות: 372
מזונות על הם מאכלים שמכילים רכיבים תזונתיים רבים, כמו ויטמינים, נוגדי חמצון וחומצה פולית. בין מזונות העל אפשר למצוא שמן זית, שוקולד מריר ואגוזי קשיו
קרא עוד
מה כדאי לאכול כדי לשמור על איזון הורמונלי ולהוריד במשקל?
מאת מערכת BeOK
| 31/01/2017 |
צפיות: 768
חוסר איזון הורמונלי יכול לשבש דיאטות ולגרום לשינויים קיצוניים במצב הרוח, מאכלים שונים כמו אגוזים, קינמון, ברוקולי ורימונים מסייעים לשמור על רמה תקינה של הורמונים
קרא עוד
מה מומלץ לאכול כדי לשמור על בריאות הכבד?
מאת מערכת BeOK
| 15/01/2017 |
צפיות: 605
הכבד אחראי על תהליך העיכול, הוא מגן על הגוף מפני רעלים ומפרק שומנים. איך צריכה קבועה של אשכוליות, אבוקדו וכורכום עוזרת לשמור על כבד בריא?
קרא עוד
בלוטת התריס בראי האירידולוגיה
במקרים רבים שבהם בלוטת התריס נמצאת בתת תפקוד הרופאים מתקשים לאבחן זאת. בעזרת אירידולוגיה אפשר לאבחן את המצב בקלות
קרא עוד
ארוניה ברי: מהם היתרונות הבריאותיים של מזון העל החדש?
מאת מערכת BeOK
| 09/01/2017 |
צפיות: 434
ארוניה ברי תפס את מקומו בראש מצעד מזונות העל, זאת משום שהוא מכיל נוגדי חמצון רבים, עשיר בסיבים תזונתיים ומונע הצטננות ושפעת
קרא עוד