תפריט דיאטה קיצי לעצלנים

קיץ, חם, כל פעולה מעבר ללחיצה על הכפתור של המזגן היא מעמסה מיותרת. למי יש כוח לחשוב על משהו, שלא לדבר על דיאטה עם כל הבישולים וההכנות שכרוכים בעניין? אנחנו מאמינים שגם לעצלנים יש זכויות, ולכן הבאנו לכם תפריט דיאטה שלא דורש בישולים ומאמץ מפי אולגה רז, הוגת שיטת דיאטת הלחם
מאת ד"ר אולגה רז
| 15/07/2007 |
צפיות: 19,475
החום הכבד של הקיץ עשוי להפוך אותנו למעט עצלנים בכל הקשור לענייני דיאטה, אבל זוהי דווקא הזדמנות מצוינת להקפיד על דיאטה עם מאכלים קלים המלווים בשתייה מרובה.

להלן דיאטה שניתן לעשות בקלות, בלי הרבה בישולים והכנות, המתאימה לעצלנות ולחום של הקיץ.

שימו לב במיוחד לדברים הבאים:

אפשר לאכול ירקות ללא הגבלה

יש לשתות שמונה עד 10 כוסות נוזלים ליום, כולל מים, משקאות דיאט, תה וקפה ללא סוכר (אפשר להשתמש בממתיקים מלאכותיים).

יש לאכול ארוחה כל שלוש-ארבע שעות. לא לדלג על ארוחות גם אם לא רעבים, כי אחרת מתנפלים על האוכל אחר כך ואוכלים יותר.

אם יש צורך ביותר מארבע ארוחות, תמיד אפשר להוסיף עוד כריך או שניים.

את סדר הארוחות על פני היום ובין הימים ניתן לשנות לפי הצרכים האישיים וסדר היום.

לא יודעים מה לאכול וכמה? בפורום תזונה ודיאטה ישמחו לעזור
רוצים דיאטה מותאמת אישית?- היכנסו לפורום פוד קואצ'ינג
בכל דיאטה היא יש רגעי שבירה פורום תמיכה בדיאטה יעזור לכם לעבור את הרגעים הקשים

יום א'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, אפשר קלוי, שכבה דקה של קוטג' 5%, פרוסות עגבנייה ורצועות פלפל.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל, שתי פרוסות פסטרמה הודו עם חרדל, חסה ופרוסות עגבנייה.

3. לטגן על מעט שמן קנולה שתי פרוסות פסטרמה הודו חתוכות לרצועות, על הפסטרמה לשפוך ביצה טרופה ולאכול עם שתי פרוסות לחם קל וסלט ירקות.

4. מעדן חלב דיאט.

יום ב'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, אפשר קלוי, עם שכבה דקה של טחינה, פרוסות מלפפון חמוץ ורצועות פלפל.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פסטראמה הודו, מיונז 5%, חסה ופרוסות עגבנייה.

3. צלחת מרק ירקות קר עם שתי פרוסות לחם קל.

4. כריך משתי פרוסות לחם קל עם טונה משומרת וירקות.

יום ג'
1. סלט ירקות עם מעט שמן זית, חביתה מביצה אחת עם פטריות, שתי פרוסות לחם קל.

2. סטייק חזה הודו ברוטב טריאקי עם סלט ירקות מעורב וסלט כרוב.

3. 3- 2 פרוסות לחם קל או פרוסה אחת של לחם רגיל, עם פרוסת סלמון מעושן, פרוסות עגבנייה, מלפפון וגזר.

4. כוס גלידה דיאט.

עוד על דיאטה בקיץ:
שתייה בקיץ : לצרוך ולא לאבד
טיפים: רק שלא ישמינו בחופש
5 הצעות דיאטטיות לקיץ
דיאטה לקיץ - מכשולים ופיתרונות
רבע מהישראלים בדיאטה כל השנה

יום ד'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, עם פרוסת גבינה בולגרית 5%, רצועות פלפל ופרוסות מלפפון.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם מעט ריבה דיאט.

3. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פרוסת פסטראמה, סלט גדול ממגוון ירקות טריים, מעט שמן זית וחומץ בלסמי.

4. סלט ירקות גדול עם רצועות פסטראמה הודו (כ-150-200 גר'), רוטב משמן זית וחומץ בלסמי.

יום ה'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל קלוי, עם מעט גבינה 5% וריבה דיאט.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פרוסת גבינה צהובה מופחתת שומן (לייט) וסלט גדול ממגוון ירקות טריים, מעט שמן זית וחומץ בלסמי.

3. מעדן חלב דיאטטי או יוגורט לא מומתק, אפשר להוסיף חצי פרי.

4. רצועות חזה הודו מוקפץ עם ירקות מוקפאים לקט סיני בשמן שומשום.

לאתר של אולגה רז

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

נפגעת? חלית? יש לך זכויות!
רוצה לדעת מה הזכויות שלך בביטוח לאומי או בחברות הביטוח?
מלא/י פרטייך ונחזור אלייך בהקדם
השירות ניתן ללא התחייבות.
אנו מתחייבים על דיסקרטיות מלאה.

אולי יעניין אותך גם

מה כדאי לאכול כדי לשמור על איזון הורמונלי ולהוריד במשקל?
מאת מערכת BeOK
| 31/01/2017 |
צפיות: 310
חוסר איזון הורמונלי יכול לשבש דיאטות ולגרום לשינויים קיצוניים במצב הרוח, מאכלים שונים כמו אגוזים, קינמון, ברוקולי ורימונים מסייעים לשמור על רמה תקינה של הורמונים
קרא עוד
מה מומלץ לאכול כדי לשמור על בריאות הכבד?
מאת מערכת BeOK
| 15/01/2017 |
צפיות: 285
הכבד אחראי על תהליך העיכול, הוא מגן על הגוף מפני רעלים ומפרק שומנים. איך צריכה קבועה של אשכוליות, אבוקדו וכורכום עוזרת לשמור על כבד בריא?
קרא עוד
בלוטת התריס בראי האירידולוגיה
במקרים רבים שבהם בלוטת התריס נמצאת בתת תפקוד הרופאים מתקשים לאבחן זאת. בעזרת אירידולוגיה אפשר לאבחן את המצב בקלות
קרא עוד
ארוניה ברי – מהם היתרונות הבריאותיים של מזון העל החדש?
מאת מערכת BeOK
| 09/01/2017 |
צפיות: 219
ארוניה ברי תפס את מקומו בראש מצעד מזונות העל, זאת משום שהוא מכיל נוגדי חמצון רבים, עשיר בסיבים תזונתיים ומונע הצטננות ושפעת
קרא עוד
דם אמיתי: עובדות שכל אחד צריך לדעת על סוג הדם שלו
מאת מערכת BeOK
| 29/12/2016 |
צפיות: 466
סוג הדם הוא גורם המשפיע על הבריאות, יש לו מאפיינים אישיותיים ויש לו תפקיד חשוב בפוריות האישה ובתקינות העובר
קרא עוד
גיל המעבר – מהם התסמינים ואיך אפשר למנוע אותם?
מאת מערכת BeOK
| 27/12/2016 |
צפיות: 223
גיל המעבר הוא תהליך טבעי בקרב נשים. למרות שאי אפשר למנוע אותו, אפשר לשלוט בתסמינים הנלווים לו בעזרת תזונה נכונה, הקפדה על פעילות גופנית ושמירה על לחץ דם יציב
קרא עוד
איך גברים חווים את גיל המעבר?
מאת מערכת BeOK
| 14/12/2016 |
צפיות: 233
גם גברים חווים את גיל המעבר – החל מגיל 50 רמת הטסטוסטרון יורדת וגורמת לדיכאון, להשמנה ולירידה בחשק המיני
קרא עוד
סוכריות גומי: עצמות טחונות, צבעי מאכל והרבה סוכר
מאת מערכת BeOK
| 06/12/2016 |
צפיות: 701
על אף המראה התמים שלהן, סוכריות גומי מכילות רכיבים מזיקים כמו סוכר וצבעי מאכל, אבל המרכיב העיקרי שלהן הוא ג'לטין אשר עשוי מעצמות של בעלי חיים
קרא עוד
מה באמת בריא לנו
כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לחשיבות של איכות המזון שאנו אוכלים והשפעתה על איכות החיים שלנו. אחת הבעיות המרכזיות היא שקשה לדעת האם כל מה שנחשב בריא, הוא אכן בריא
קרא עוד
מהם היתרונות הבריאותיים של חמאה?
מאת מערכת BeOK
| 23/11/2016 |
צפיות: 378
על אף שלחמאה יצא שם רע יש לה הרבה סגולות, היא עוזרת לתפקוד בלוטת התריס, מונעת מחלות לב ומשפרת את התפקוד המיני
קרא עוד