תפריט דיאטה קיצי לעצלנים

קיץ, חם, כל פעולה מעבר ללחיצה על הכפתור של המזגן היא מעמסה מיותרת. למי יש כוח לחשוב על משהו, שלא לדבר על דיאטה עם כל הבישולים וההכנות שכרוכים בעניין? אנחנו מאמינים שגם לעצלנים יש זכויות, ולכן הבאנו לכם תפריט דיאטה שלא דורש בישולים ומאמץ מפי אולגה רז, הוגת שיטת דיאטת הלחם
מאת ד"ר אולגה רז
| 15/07/2007 |
צפיות: 19,553
החום הכבד של הקיץ עשוי להפוך אותנו למעט עצלנים בכל הקשור לענייני דיאטה, אבל זוהי דווקא הזדמנות מצוינת להקפיד על דיאטה עם מאכלים קלים המלווים בשתייה מרובה.

להלן דיאטה שניתן לעשות בקלות, בלי הרבה בישולים והכנות, המתאימה לעצלנות ולחום של הקיץ.

שימו לב במיוחד לדברים הבאים:

אפשר לאכול ירקות ללא הגבלה

יש לשתות שמונה עד 10 כוסות נוזלים ליום, כולל מים, משקאות דיאט, תה וקפה ללא סוכר (אפשר להשתמש בממתיקים מלאכותיים).

יש לאכול ארוחה כל שלוש-ארבע שעות. לא לדלג על ארוחות גם אם לא רעבים, כי אחרת מתנפלים על האוכל אחר כך ואוכלים יותר.

אם יש צורך ביותר מארבע ארוחות, תמיד אפשר להוסיף עוד כריך או שניים.

את סדר הארוחות על פני היום ובין הימים ניתן לשנות לפי הצרכים האישיים וסדר היום.

לא יודעים מה לאכול וכמה? בפורום תזונה ודיאטה ישמחו לעזור
רוצים דיאטה מותאמת אישית?- היכנסו לפורום פוד קואצ'ינג
בכל דיאטה היא יש רגעי שבירה פורום תמיכה בדיאטה יעזור לכם לעבור את הרגעים הקשים

יום א'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, אפשר קלוי, שכבה דקה של קוטג' 5%, פרוסות עגבנייה ורצועות פלפל.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל, שתי פרוסות פסטרמה הודו עם חרדל, חסה ופרוסות עגבנייה.

3. לטגן על מעט שמן קנולה שתי פרוסות פסטרמה הודו חתוכות לרצועות, על הפסטרמה לשפוך ביצה טרופה ולאכול עם שתי פרוסות לחם קל וסלט ירקות.

4. מעדן חלב דיאט.

יום ב'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, אפשר קלוי, עם שכבה דקה של טחינה, פרוסות מלפפון חמוץ ורצועות פלפל.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פסטראמה הודו, מיונז 5%, חסה ופרוסות עגבנייה.

3. צלחת מרק ירקות קר עם שתי פרוסות לחם קל.

4. כריך משתי פרוסות לחם קל עם טונה משומרת וירקות.

יום ג'
1. סלט ירקות עם מעט שמן זית, חביתה מביצה אחת עם פטריות, שתי פרוסות לחם קל.

2. סטייק חזה הודו ברוטב טריאקי עם סלט ירקות מעורב וסלט כרוב.

3. 3- 2 פרוסות לחם קל או פרוסה אחת של לחם רגיל, עם פרוסת סלמון מעושן, פרוסות עגבנייה, מלפפון וגזר.

4. כוס גלידה דיאט.

עוד על דיאטה בקיץ:
שתייה בקיץ : לצרוך ולא לאבד
טיפים: רק שלא ישמינו בחופש
5 הצעות דיאטטיות לקיץ
דיאטה לקיץ - מכשולים ופיתרונות
רבע מהישראלים בדיאטה כל השנה

יום ד'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל, עם פרוסת גבינה בולגרית 5%, רצועות פלפל ופרוסות מלפפון.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם מעט ריבה דיאט.

3. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פרוסת פסטראמה, סלט גדול ממגוון ירקות טריים, מעט שמן זית וחומץ בלסמי.

4. סלט ירקות גדול עם רצועות פסטראמה הודו (כ-150-200 גר'), רוטב משמן זית וחומץ בלסמי.

יום ה'
1. כריך משתי פרוסות לחם קל קלוי, עם מעט גבינה 5% וריבה דיאט.

2. כריך משתי פרוסות לחם קל עם פרוסת גבינה צהובה מופחתת שומן (לייט) וסלט גדול ממגוון ירקות טריים, מעט שמן זית וחומץ בלסמי.

3. מעדן חלב דיאטטי או יוגורט לא מומתק, אפשר להוסיף חצי פרי.

4. רצועות חזה הודו מוקפץ עם ירקות מוקפאים לקט סיני בשמן שומשום.

לאתר של אולגה רז

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

אולי יעניין אותך גם

סירופ אגבה: כל מה שצריך לדעת על הממתיק הטבעי
מאת מערכת BeOK
| 04/09/2017 |
צפיות: 133
סירופ אגבה משווק כממתיק טבעי שמסייע לירידה במשקל, אך בטווח הארוך הפרוקטוז שבאגבה גורם לבעיות בריאותיות כמו סוכרת סוג 2 ותסמונת מטבולית
קרא עוד
כל מה שצריך לדעת על ביוטין לצמיחת שיער
מאת מערכת BeOK
| 27/08/2017 |
צפיות: 227
ביוטין הוא ויטמין אשר נמצא כי הוא מסייע למראה השיער ולהאצת הגדילה שלו. הוויטמין מצוי במזון מן החי ומן הצומח וניתן לצרוך אותו גם כתוסף מזון
קרא עוד
מהם היתרונות הבריאותיים של טפיוקה?
מאת מערכת BeOK
| 21/08/2017 |
צפיות: 240
טפיוקה היא סוג של עמילן המשמש כבסיס למאכלים ולקינוחים רבים. לטפיוקה יש סגולות בריאותיות רבות והיא מסייעת לעיכול, מונעת מומים מולדים ומחזקת את הלב
קרא עוד
כיצד מזון מהיר משפיע על הגוף?
מאת מערכת BeOK
| 17/08/2017 |
צפיות: 263
הוא טעים ונגיש ועושה טוב על הלב, אבל אכילה תדירה של מזון מהיר כמו צ'יפס ופיצה יכולה לגרום לבעיות בריאותיות רבות, כמו אקנה, דיכאון ובעיות לב
קרא עוד
נתרן: למה צריך אותו וכיצד הוא מזיק לגוף?
מאת מערכת BeOK
| 14/08/2017 |
צפיות: 202
הנתרן שבמלח הוא מתכת המצויה בשפע במאכלים שונים. למרות הנזקים שמייחסים לו, יש לו תפקידים חשובים לתפקוד התקין של הגוף ולשמירה על הבריאות הכללית שלו
קרא עוד
מה לאכול כדי לעכב את תהליך ההזדקנות?
מאת מערכת BeOK
| 07/08/2017 |
צפיות: 399
אי אפשר למנוע מהגוף להזדקן, אך בצריכה של מאכלים שונים אפשר לעכב את התהליך ולהגן על הגוף מפני נזקים ומחלות שונות
קרא עוד
מיץ נוני: יתרונות בריאותיים וסגולות רפואיות
מאת מערכת BeOK
| 25/07/2017 |
צפיות: 232
נוני הוא פרי המצוי באיים הפולינזיים והוא ידוע ביכולתו לסייע במצבים בריאותיים רבים כמו ריפוי של דלקות מפרקים, שמירה על בריאות הלב ומניעה של סוכרת
קרא עוד
פיברומיאלגיה: טיפול טבעי בדאבת שרירים
מאת מערכת BeOK
| 10/07/2017 |
צפיות: 441
פיברומיאלגיה היא מחלה המאופיינת בעייפות ובכאבים בשרירים ובעצמות. כדי להקל על התסמינים באופן טבעי אפשר לשתות תה ג'ינג'ר, למרוח שמן קמפור ולצרוך הרבה נוזלים
קרא עוד
מהן הסגולות הבריאותיות של כמון?
מאת מערכת BeOK
| 03/07/2017 |
צפיות: 618
כמון הוא יותר מרק תבלין להוספת טעם, יש לו רכיבים בריאותיים רבים והוא יעיל לחיזוק מערכת החיסון, לניקוי מערכת הנשימה ולמניעת אנמיה
קרא עוד
מהן הסגולות הבריאותיות של שמן חריע?
מאת מערכת BeOK
| 21/06/2017 |
צפיות: 1,919
שמן חריע הוא שמן צמחי בעל יכולות בריאותיות רבות, הוא שומר על סוכר מאוזן, מחזק את מערכת החיסון ופותח את נקבוביות העור
קרא עוד