טיפים לחיטוב הישבן הנשי

גברים אומרים לנשים שהם מסתכלים להן על העיניים או על הפנים. בינינו, אנחנו יודעות בדיוק על מה הם מסתכלים, בגלל זה אנחנו לובשות ג'ינסים צמודים ומענטזות. רובנו לא ממש מרוצות מהישבן, אבל אין מה לדאוג, ברוך סרוסי, מדריך הכושר האישי של נינט, יסביר לנו איך לעצב את הישבן
מאת ברוך סרוסי
| 13/07/2007 |
צפיות: 17,705
אומנם הוא משמש בעיקר לישיבה, אבל מעבר לכך, הישבן הוא איבר סקסי.

אתן רוצות אותו שזוף, חלק, מוצק, סקסי ובעל נוכחות. במיוחד עכשיו, עם פרוץ העונה החמה והצורך הבלתי נמנע לחופי הרחצה. שלא לדבר על האופנה השנה המאמינה בחשיפת יתר. אז איזה תרגילים יעזרו לך להשיג ישבן מוצק שיסובב ראשים? להלן כמה עיצות:

1. שכבי על הגב, ברכיים כפופות, כפות הרגליים מונחות על הרצפה, ידיים על הבטן, מרפקים משוחררים מהרצפה. תוך כדי נשיפה הכניסי בטן פנימה, הרימי מעט את האגן וכווצי ישבן.

בצעי 40 כיווצים קטנים של הישבן בתנוחה זו ושחררי. המשיכי ביישור רגל ימין מעלה, ובצעי 20 כיווצי ישבן. חזרי לעמדת המוצא, ישרי את רגל שמאל והמשיכי בכיווצים.

2. עימדי בפישוק ברוחב אגן כאשר את נשענת על רגל אחת כרגל עמידה ורגלך השנייה מעט באוויר. כווצי היטב את הישבן והניפי מעט את הירך לאחור תוך כדי. חזרי על תרגיל זה 30 כיווצים קטנים בכל צד.

רוצות להיות בכושר, לעצב ולחטב? היכנסו לפורום כושר גופני
עיצוב מדוייק של הגוף? בפורום פילאטיס תלמדי איך עושים את זה
הגנה עצמית, בשביל הביטחון והכושר קבלי עצות מהמומחים

3. עמידת שש. האמות מונחות על הרצפה, ראש בהמשך לגוף או מונח על כפות הידיים. שמרי על בטן אסופה וגב ישר.

הרימי את רגל ימין כפופה ב-90 מעלות בין ירך לשוק והתחילי ב-40 ניעות כלפי מעלה תוך כיווץ הישבן. שחררי ועברי לרגל השנייה. חזרי על התרגיל פעמיים.

4. שכבי על הצד כאשר הרגליים כפופות לכיוון הגוף ב-90 מעלות. הרימי את רגלך העליונה מעט מעלה וכווצי את צד הישבן של הרגל המורמת כך הירך יזוז מעט בהתאם לתנועה. חזרי על תרגיל זה 30 פעמים בכל צד. ניתן להוסיף משקולת קלה על הירך.

עוד על התעמלות וכושר לנשים:
5 דברים שיעשו לכם טוב
פילאטיס, חוגגים את זה
ריקודי בטן - כושר או ענטוז?
בוליווד, הגירסא הספורטיבית
אירובי, לעבודה על הגוף

5. עמדי בפישוק ברוחב האגן, רגליים ישרות, ללא נעילת ברכיים, הבטן אסופה פנימה. רדי לישיבה כשהמשקל עובר לאחור, כמו כשמתיישבים על כיסא. פשטי את הברכיים חזרה לעמידה זקופה.

6. נסי לעלות ולרדת משתי מדרגות, כשהרגל שעולה היא גם זו שיורדת, הפנים אל המדרגה גם בירידה. הקפידי להחליף רגל כל עשר חזרות.

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר