המדריך לאימון, לשיפור הכושר במיטה

כאשר אנו עוסקים בפעילות גופנית, היכולות הגופניות שלנו גבוהות יותר, יכולתה של המערכת החיסונית שלנו משתפרת, הגוף גמיש וחזק יותר, המודעות הגופנית עולה וכך גם החשק המיני. ולכן, לאלו העוסקים בפעילות גופנית סדירה כזו או אחרת יש פוטנציאל טוב יותר להנות מסקס איכותי ומהנה יותר. קבלו תרגילי כושר שיהפכו אתכם לאלופים במיטה
מאת אייל ברוכים
| 17/04/2007 |
צפיות: 6,493
המון נשים וגברים שואלים את עצמם האם יש קשר בין רמת היכולות הגופניות שלהם בתחומים ספורטיביים לבין רמת היכולת הגופנית שלהם בפעילות מינית, והתשובה לכך היא חד משמעית, כן.

אם נשאל כל אישה/גבר איזו פעילות גופנית יומיומית הם יעדיפו: סקס או פעילות גופנית אחרת לרוב התשובה תהיה סקס מהסיבה הפשוטה שבסקס ההנאה רבה יותר מפעילויות גופניות אחרות.

ישנו קשר ישיר בין שני העולמות המדהימים הללו, ולמעשה אנו יכולים להגדיר את הסקס כפעילות גופנית לכל דבר, מכיוון שבפעילות מינית אנו מפעילים את רוב מרכיבי הכושר הגופני: סיבולת לב-ריאה, גמישות, כוח, קורדינציה, בדומה לפעילויות ספורטיביות אחרות שאנו עוסקים בהן כמו: ריצה, שחייה, משחקי כדור וכו'.

כאשר אנו עוסקים בפעילות גופנית, היכולות הגופניות שלנו גבוהות יותר, יכולתה של המערכת החיסונית שלנו משתפרת, הגוף גמיש וחזק יותר, המודעות הגופנית עולה וכך גם החשק המיני. ההרגשה הכללית עם הגוף טובה יותר וביחס ישיר מרגישים משוחררים ונינוחים יותר בפעילות מינית, וכך זוכים לסקס בריא, אמיתי וטוב יותר.

ולכן, לאלו העוסקים בפעילות גופנית סדירה כזו או אחרת יש פוטנציאל טוב יותר להנות מסקס איכותי ומהנה יותר.

וכשנשאלת השאלה המתבקשת בנושא שריפת הקלוריות - אז דעו שבסקס שריפת הקלוריות יכולה להשתוות, ואף במקרים אחדים להיות גבוהה יותר, מפעילויות ספורטיביות אחרות.

לאחר שהבנו שישנו קשר הדוק בין רמת הכושר הגופני שלנו לבין סקס מהנה ואיכותי יותר, לנו ולבני זוגנו, מן הראוי שנרצה לעלות ולשפר את היכולות הגופניות שלנו. לפניכם כמה טיפים ותרגילים שיעזרו לכם לזכות בסקס טוב יותר:

1. לנשים וגברים - שפרו את הסיבולת האירובית שלכם בעזרת פעילויות גופניות כגון: ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה וכד'. כך תוכלו ליהנות מפעילות מינית ארוכה יותר ומספקת יותר.

רוצים לקבל עצות בתחום המיניות? היכנסו לפורום המומחים שלנו
מחפשים אחר פנטזיות? בפורום סקס ויחסים אסורים מחכים לכם
בעיות בחיי הנישואים? היכנסו לפורום זוגיות ויחסים

2. נשים - לימדו לשלוט בשריר "האיפוק". זהו שריר קטן מאוד הנמצא באיבר המין של האישה אשר אחראי להטלת השתן, אך גם אחראי על האורגזמה, ולכן, כמו כל שריר אחר בגוף, כדאי לשלוט ולחזק אותו ע"י תרגול של כיווץ והרפיה (לא בקיצוניות). נשים שילמדו לשלוט בשריר זה יוכלו ליהנות מעולם מופלא של אורגזמות ארוכות, עצימות ובתדירות גבוהה יותר.

3. נשים - חזקו את שרירי הישבן, הירכיים והמקרבים, הפועלים יותר בזמן הסקס.

עשו זאת כך: בעמידת שש, הרמת הרגל לאחור, לנקודה הגבוה ביותר וחזרה - 15 חזרות לכל רגל, כפול שני סטים. תרגיל זה נועד לחיזוק שרירי הישבן ושריר הרגל האחורי.

בשכיבה על הגב, רגליים כפופות על הקרקע, כיווץ הישבן כלפי מעלה וחזרה כמעט עד לקרקע - 20 חזרות כפול שלושה סטים. תרגיל זה נועד לחיזוק שרירי הישבן ושריר הרגל האחורי.

בשכיבה על הצד, הרימי את הרגל העליונה כלפי מעלה (רצוי להיעזר בגומייה על מנת ליצור התנגדות) - 15 חזרות לכל רגל כפול שלושה סטים. תרגיל זה נועד לחיזוק שרירי הירכיים והישבן.

בשכיבה על הצד, הרימי את הרגל התחתונה כלפי מעלה (רצוי להיעזר בגומייה על מנת ליצור התנגדות) - 15 חזרות לכל רגל כפול סטים. תרגיל זה נועד לחיזוק שרירי המקרבים.

4. נשים וגברים גם יחד - חזקו את שרירי הבטן הפועלים בזמן הסקס ובכלל. תרגיל מספר1 : בשכיבה על הגב, עם רגליים כפופות ב-90 מעלות לגוף, ידיים שלובות מאחורי הראש, הרמת השכמות לגובה מקסימלי תוך קירוב הברכיים לכיוון החזה. 20 חזרות כפול שלושה סטים.

תרגיל מספר 2: בשכיבה על הגב רגליים ב-90 מעלות לגוף, ברכיים כפופות, ידיים שלובות מאחורי הראש, העלו את פלג הגוף העליון ונסו להגיע עם מרפק שמאל לברך ימין ולחילופין עם מרפק ימין לברך שמאל - 15 חזרות כפול שלושה סטים.

5. תרגילי גמישות בזוגות. תרגיל מספר1 : שבו זה מול זו בפיסוק ותרגלו לסירוגין את פתיחת הפיסוק של בת/בן הזוג תוך קירוב הידיים לכל רגל בנפרד ולאמצע כאשר אתם נשארים בכל מצב בין 20 ל-30 שניות. תרגיל זה נועד להארכת שרירי המקרבים, שרירי הרגליים האחוריים וגב תחתון.

תרגיל מספר 2: שבו ישיבה שלמה, רגליים ישרות לפנים וכפות הרגליים בפלקס ובת/בן הזוג ימתח קדימה בזהירות מכיוון הגב,הישארו במצב המתיחה בין 20 ל-30 שניות והרפו. תרגיל זה נועד להארכת השרירים האחוריים של הרגליים וגב תחתון.

תרגיל מספר 3: שכבו על הגב כשהרגליים כפופות מעט, ידיים לצידי הגוף והעורף ארוך, בת/בן הזוג יתפוס ברגליים ובזהירות יישר וימתח לאחור, הישארו במצב המתיחה בין 15 ל-20 שניות והרפו. תרגיל זה נועד להארכת שרירי הגב התחתון.

ניתן להעצים ולשפר את האימון ע"י עיסויי לבת/בן הזוג.

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר