איך באמת לשרוף קלוריות?

אתם מתאמנים באופן קבוע, אבל לא מצליחים לשרוף קלוריות באופן יעיל? כדי להצליח עם שריפת קלוריות, מולי אפשטיין ממכון וינגייט נותן לכם את הטיפ שישנה לכם את האימון ואת הגזרה: שחקו עם רמת הקושי של האימון ושנו אותה תוך כדי. תיזהרו, השריפה בדרך
מאת מולי אפשטיין
| 04/05/2006 |
צפיות: 13,113
עשיתם כבר הכל אבל אתם עדיין לא מצליחים לראות פירות משיגרת האימון הגופני שלכם? מעוניינים לשרוף יותר קלוריות במהלך הפעילות האירובית המועדפת עליכם? מחקר חדש מגלה לנו כיצד לעשות זאת.

בין אם אתם רוכבים על אופניים, רצים, הולכים, חותרים או עובדים על המסלול האליפטי, טריק קטן יעזור לכם להגביר את סך ההוצאה הקלורית הכוללת של האימון.

כל שעליכם לעשות הוא לשנות את רמת עצימות התרגול במהלך האימון. כלומר: אנשים ש"שיחקו" עם עצימות האימון והגבירו אותה תוך כדי, הגדילו את ההוצאה הקלורית עבור יחידת האימון בהשוואה לאנשים שהתאמנו בעצימות קבועה.

להתייעצות עם מומחי כושר:
פורום כושר גופני
פורום פילאטיס
פורום הגנה עצמית
פורום רפואת ספורט
פורום יוגה ומדיטציה

הסיבה לכך היא שאימוני הפוגות (הגברת העצימות למשך זמן הנע בין שלוש לחמש דקות) תורמים לשיפור בצריכת החמצן המרבית, לשיפור בכושר הגופני ולהגברת היכולת לשרוף קלוריות במהלך האימון ולאחריו.

חשוב לציין כי ביצוע אימונים מסוג זה מתאים לאנשים המתאמנים באופן סדיר ומבוקר ולא למתאמנים שאינם שומרים על שיגרה.

מעניין אתכם לדעת כמה קלוריות שרפתם היום? היכנסו למחשבון קלוריות

לא מומלץ לבצע אימוני הפוגות לפני שעוברים את שלבי ההסתגלות לאימון ולפני שמפתחים את הסיבולת האירובית.

אז מה כדאי לכם לעשות כדי להשיג את המטרה? הקפידו לבצע פעילות אירובית במשך 30 דקות לפחות במרבית ימי השבוע.

שילוב אימוני הפוגות יעזרו לכם בשיפור הכושר הגופני ובהגברת ההוצאה הקלורית העודפת שלאחר האימון.

להתייעצות על תזונה ודיאטה, היכנסו לפורומים שלנו:
פורום פוד קוא'צינג
פורום תזונה ודיאטה
פורום תמיכה בדיאטה
פורום תזונה ודיאטה בילדים
פורום בישול גורמה בריאותי
פורום טיפול בהשמנת יתר חולנית
פורום ויטמינים ותוספי תזונה

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

נפגעת? חלית? יש לך זכויות!
רוצה לדעת מה הזכויות שלך בביטוח לאומי או בחברות הביטוח?
מלא/י פרטייך ונחזור אלייך בהקדם
השירות ניתן ללא התחייבות.
אנו מתחייבים על דיסקרטיות מלאה.

אולי יעניין אותך גם

אפליקציות ספורט מומלצות לאייפון ולאנדרואיד: כל מה שצריך לדעת
מאת מערכת BeOK
| 29/02/2016 |
צפיות: 16,414
רוצים בטן שטוחה מבלי לצאת מהבית? חושבים להתחיל לרוץ עם ליווי של מאמן אישי באוזניות? לפניכם מבחר אפליקציות ספורט המעודדות את המשתמשים לשמור על גוף חזק ובריא דרך האייפון והאנדרואיד
קרא עוד
כך תבחרו פעילות גופנית המתאימה לכם
מאת מערכת BeOK
| 27/08/2014 |
צפיות: 27,930
התמדה בפעילות כושר גופני מפעילה מעגל חיובי - בזכותה אנו הופכים לנמרצים יותר ויש לנו אנרגיה רבה יותר לבצע עוד פעילות כושר גופני. ואולם, על מנת שנוכל להתמיד במשימה, חשוב לדעת לבחור את הפעילות המתאימה
קרא עוד
נפש בריאה בגוף בריא
מאת גלית פרי
| 20/08/2014 |
צפיות: 35,846
כולנו יודעים כי לפעילות גופנית יש השפעות מטיבות רבות על גופנו. יחד עם זאת צריך לזכור כי לפעילות גופנית יש השפעה מיטיבה גם על הנפש. על ההשפעות החיוביות של פעילות גופנית על מצבנו הנפשי בכתבה הבאה
קרא עוד
10 יתרונות של כושר גופני
מאת מערכת BeOK
| 06/08/2014 |
צפיות: 40,031
כושר גופני עושה עושה טוב לגוף ולנפש, את זה כולנו יודעים. בכתבה הבאה הבאנו לכם עשר יתרונות של כושר גופני, פעילות ספורטיבית וכל מה שלא כולל ישיבה על הספה מול הטלוויזיה
קרא עוד
עושים שרירים - 5 מיתוסים על שרירים
מאת מערכת BeOK
| 30/07/2014 |
צפיות: 36,644
פיתוח שרירים ועיצוב הגוף הם מסוגי הפעילות הגופנית הפופולריים ביותר כיום, אם בחדרי הכושר, על חוף הים, ביחידים או בקבוצות. האם שרירים יכולים להפוך לשומנים? האם מתיחות מונעות פציעות? לפניכם מספר מיתוסים על שרירים
קרא עוד
מיצאו איזה אימון אירובי הכי מתאים לכם
מאת מערכת BeOK
| 23/07/2014 |
צפיות: 36,613
אימון אירובי הינו דרך טובה לשרוף שומנים, לשמור על בריאות ולבנות חוזק גופני פנימי. אבל, עם מגוון סוגי אימון אירובי הקיימים כיום, איך תדעו איזה מבין הסוגים הכי מתאים לכם? הכתבה הבאה תעשה לכם קצת סדר
קרא עוד
מתיחות בוקר לימים מתוחים
מאת מערכת BeOK
| 16/07/2014 |
צפיות: 36,312
הימים מתוחים והכושר הגופני מעט נזנח. כדי להקל על המתח הנפשי ועל השרירים שלנו כדאי להתחיל את הבוקר עם מתיחות. מתיחות בוקר יסייעו לכם להיות ערניים יותר במהלך הבוקר ובשאר היום, יעזרו לחילוף החומרים של הגוף ויזרימו חמצן למוח
קרא עוד
פעילות גופנית בשירות האוטיזם
מאת אורנה הראל
| 09/07/2014 |
צפיות: 36,174
ילדים אוטיסטים מתקשים לרוב לתקר עם העולם סביבם. נמצא כי עיסוק בפעילות גופנית יחידנית וקבוצתית מתאימה יכולה לסייע לילד האוטיסט בפיתוח כישוריו החברתיים
קרא עוד
בכוחות משותפים - פעילות גופנית בקבוצה
מאת אורנה הראל
| 02/07/2014 |
צפיות: 36,388
לפעילות גופנית בקבוצה לעומת לבד יש יתרונות רבים, החל בחברותא ועד לשיפור הכושר הגופני ונטיעת מוטיבציה. על פעילות גופנית בקבוצה בכלל ובקרב נשים בפרט בכתבה הבאה
קרא עוד
על סדר היום - פעילות גופנית לקשישים
| 25/06/2014 |
צפיות: 36,963
מסגרות כמו קאנטרי קלאב, מרכזי ספורט ומועדוני כושר הפכו זה מכבר לחלק מסדר היום של גימלאים וקשישים רבים. מקומות כאלו מציעים להם שמירה על הכושר הגופני ושיפור המצב הבריאותי לצד חברותא. כך תתעלו את האימון לשיפור הכושר הגופני
קרא עוד